شفقنا ورزشی _ با توجه به غیبت امید عالیشاه این احتمال می رود که وحید امیری جایگزین او در خط حمله شود. به گزارش شفقنا ورزشی به نقل از خبرورزشی، امید عالیشاه یکی از نفراتی است که گاریدو روی دوندگی و قدرت حمل توپ او حساب زیادی باز کرده است. مرد اسپانیایی سرخ ها اگرچه […]

شفقنا ورزشی _ با توجه به غیبت امید عالیشاه این احتمال می رود که وحید امیری جایگزین او در خط حمله شود.

به گزارش شفقنا ورزشی به نقل از خبرورزشی، امید عالیشاه یکی از نفراتی است که گاریدو روی دوندگی و قدرت حمل توپ او حساب زیادی باز کرده است. مرد اسپانیایی سرخ ها اگرچه از عالیشاه در پست مهاجم کاذب بهره می گیرد اما این آزادی عمل را به کاپیتان سرخ ها می دهد تا به همه جای زمین سرک کشیده و با دوندگی بالایی که دارد حفره های موجود در خط میانی و وینگرها را پر کند.

حال با غیبت عالیشاه در بازی آینده مقابل پاختاکور گاریدو نیاز به بازیکنی با خصوصیاتی مشابه دارد. بازیکنی با تجربه، با دوندگی بالا، پا به توپ که توان عبور از یار مقابل را داشته باشد و از همه مهمتر بازیکنی که کاملا درخدمت تیم باشد. با این وضعیت به نظر می رسد نزدیک ترین گزینه، بازیکنی نیست جز وحید امیری که برای مدت ها در همین پست مهاجم کاذب برای پرسپولس بازی کرده است.

همان طور که می دانید در بازی قبلی مقابل استقلال، وحید امیری در غیاب اوستون اورونوف در پست وینگر چپ بازی کرد و عملکرد بسیار خوبی هم داشت. به هرحال منطقه راست استقلال با حضور رامین رضاییان و محمدحسین اسلامی نقطه قوت این تیم محسوب می شد و بسیاری از کارشناسان تاکید داشتند استقلال از همین منطقه می تواند پرسپولیس را از نظر فنی زمین گیر کند. اما نگاهی به دربی ۱۰۴ نشان می دهد نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه زوج وحید امیری و میلاد محمدی در جناح چپ به اندازه ای خوب کار کردند که در نهایت تک گل پرسپولیس نیز از همین جناح پایه ریزی شد.

از این رو وحید امیری در شرایط روحی و بدنی بسیار خوبی قرار داشته و با توجه به بازگشت اورونوف، می تواند در همان پست امید عالیشاه و با همان شرح وظایف بازی کند. البته هنوز مشخص نیست تصمیم گاریدو چه بوده و جای خالی عالیشاه را چگونه پر خواهد کرد اما نزدیک ترین پیش بینی به دو مهاجمی که قرار است مقابل پاختاکور به میدان بروند زوج وحید امیری – علی علیپور خواهد بود.

+